HABER ARŞİVİ
Lütfen Bir Tarih Seçiniz
HABER ARAMA
SON DAKİKA HABERLER
- 16:04 Memur ve Emekliye Telafi Zammı Çağrısı
- 18:42 Ordu’da ilk çorap fabrikasından 2 ülkeye ihracat
- 18:43 Ordu’da ilk çorap fabrikasından 2 ülkeye ihracat
- 12:56 Biletbaba.com: Uçak, Otel ve Transfer Aramalarında Türk Girişimi
- 16:53 Enerji Takımı Ordu’da
- 11:34 CHP’li Poyraz’dan 8 Mart Mesajı
- 11:27 OSKİ’ye Su Zammı Tepkisi
- 00:47 VEFAT
- 15:51 Etimesgut’a Avrupa’dan Çifte Ödül
- 14:43 Ordu’nun Altyapısına Dev Yatırım
- 18:39 Samsun Havalimanı Transfer ve Samsun VIP Transfer Hizmetinde Güvenilir Marka: Ogezi
- 17:04 YILMAZ GÜVEN TAZELEDİ
- 12:00 FATSA’DA TARİHİ TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ
- 10:44 “Durugöl’deki eski çöp alanı beton değil, yeşil alan olmalı!”
- 17:03 Kıranlı: “Teknikerlik bir madalyadır, gururla taşıyacağız”
FINDIK BORSASI
23 Haziran 2026 Salı
Fındık Fiyatı
Fındık Fiyatı
PUAN DURUMU
NAMAZ VAKİTLERİ
3 Haziran 2024 Pazartesi Saat: 10:37
225 ruhsatsız tabanca ele geçirildi
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini ve 2 şüphelinin yakalandığını bildirdi.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Emniyet Genel Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Başkanlığı koordinesinde, Konya Emniyet Müdürlüğü KOM Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu "Mercek-20" operasyonunun düzenlendiğini belirtti.
Yerlikaya, operasyonda, yasa dışı silah imalathanelerinden temin edilen tabancaları doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araçta yapılan aramada 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini ve 2 şüphelinin yakalandığını kaydetti.
AA
Haber Yorumları ( 0 Adet)
Bu Habere Yorum Yapılmamış.
İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz?


