HABER ARŞİVİ
Lütfen Bir Tarih Seçiniz
HABER ARAMA
SON DAKİKA HABERLER
- 16:04 Memur ve Emekliye Telafi Zammı Çağrısı
- 18:42 Ordu’da ilk çorap fabrikasından 2 ülkeye ihracat
- 18:43 Ordu’da ilk çorap fabrikasından 2 ülkeye ihracat
- 12:56 Biletbaba.com: Uçak, Otel ve Transfer Aramalarında Türk Girişimi
- 16:53 Enerji Takımı Ordu’da
- 11:34 CHP’li Poyraz’dan 8 Mart Mesajı
- 11:27 OSKİ’ye Su Zammı Tepkisi
- 00:47 VEFAT
- 15:51 Etimesgut’a Avrupa’dan Çifte Ödül
- 14:43 Ordu’nun Altyapısına Dev Yatırım
- 18:39 Samsun Havalimanı Transfer ve Samsun VIP Transfer Hizmetinde Güvenilir Marka: Ogezi
- 17:04 YILMAZ GÜVEN TAZELEDİ
- 12:00 FATSA’DA TARİHİ TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ
- 10:44 “Durugöl’deki eski çöp alanı beton değil, yeşil alan olmalı!”
- 17:03 Kıranlı: “Teknikerlik bir madalyadır, gururla taşıyacağız”
FINDIK BORSASI
26 Haziran 2026 Cuma
Fındık Fiyatı
Fındık Fiyatı
PUAN DURUMU
NAMAZ VAKİTLERİ
1 Kasım 2021 Pazartesi Saat: 06:33
52 ORDUSPOR'DAN CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A TEŞEKKÜR
52 Orduspor’dan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a teşekkür.
52 Orduspor’dan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a teşekkür.
Yeni Ordu Stadı’nda ilk maçına çıkan Mor Beyazlılar Erdoğan’a teşekkür etti. İskendurunspor A.Ş. maçı önce 52 Ordusporlu futbolcular sahaya “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a; ilimize kazandırmış olduğu ‘Yeni Ordu Stadı’ için teşekkür ederiz” pankartıyla çıktı.
Aynı pankartın bir diğeri de maraton tribününe asıldı.
Anahtar Kelimeler :
52, ORDUSPOR'DAN, CUMHURBAŞKANI, ERDOĞAN'A, TEŞEKKÜR
Haber Yorumları ( 0 Adet)
Bu Habere Yorum Yapılmamış.
İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz?


